SlavoK 2013.01.24. 09:37:50

>> feledés, 2013. 01. 23. 18:30:16

szénhidráttartalmú

érdekes cikkeket, köszönöm.

rudo 2013.01.24. 11:53:31

>> MartiNo, 2013. 01. 24. 09:33:15

hogy miért kezdtek valójában cukrokkal, még jobb kérdés.

Ismerek néhány cukorbeteget és nehézségekkel küzdő embert, és a családban volt közülük néhány, és ők meghaltak. Megpróbálta valaha azt mondani egy férfinak, hogy hagyja abba azt, ami bántja? Megpróbálta azt mondani az alkoholistának, hogy igyon vagy ne dohányozzon? A cukor a legnehezebb függőséget okozó gyógyszer, és mivel manapság hozzáadják, szinte teljesen tét, az átlagember nem tudja elkerülni.

film azonban cukorbetegségtől mentes 30 nap alatt

vagy bármi is legyen az neve, megtalálhat egy klinikát az USA-ban, ahol egy hónap alatt teljesen kiveszem a cukorbetegeket az inzulinból, de olyan körülmények között, amikor az emberek gyakorlatilag el vannak zárva, el vannak választva a civilizációtól, amikor meglátják a poggyászukat, és elkoboznak titokban elgyötört és cukorral legeltetett étel

Csak azt kaphatom, amit felszolgálnak, és nincsenek sétáik, hogy ne juthassanak el büfééttermekbe vagy boltokba

és hla 30 nap alatt inzulin nélkül

vannak, akik a diétánál maradnak, és rendben vannak, és vannak, akik visszatérnek, mert az ízük több mint egészség számukra, és visszatérnek a cukorbetegség állapotába, amire valamilyen oknál fogva szükségem van magamnak, talán valamilyen önellenőrzésként, de más a fiziológiai orvostudományon kívül eső okok

teknős 2013.01.24 12:07:56

Ezt a vitát is követem, eléggé érdekel, nagyon rabja voltam a cukroknak:( Meg akartam kérdezni, hogy használhatom-e ezek egy részét fehérjeforrásként, eddig szeretném lassabban csinálni, hogy bebizonyítsam., főleg mentálisan.

házikó, zsíros túró, tonhal olajban, tőkehal máj vl-ben. olaj, vaj, camembert, hús (bármi), tejszín eddig nem tudok másra gondolni, és nagyon köszönöm a választ.

SlavoK 2013.01.24. 12:17:54

>> teknős, 2013. 01. 24. 12:07:56

Igaz, hogy a legnagyobb függőséget csak akkor érzem, amikor elkezdem. Eleinte olyan érzés, hogy lenne valami "kedves". És ha engedek neki, az már benne van a táskában, és talál megállót.

Ha nem engedek magamnak, és nem gondolkodom azon, mi következne az első darabon, akkor inkább nincs semmim, és ez egy pillanat múlva elmúlik. Vagy nem múlik el, ami azt jelenti, hogy nagyon éhes vagyok, és normális ételt akarok enni.

MartiNo 2013.01.24. 12:19:52

>> rudo, 2013. 01. 24. 11:53:31

Ok, köszönöm, nézegetem ...

SlavoK 2013.01.24. 13:28:18

így kipróbáltam egy kis keresgélést is. Inkább csak átmennék a seznam.cz-n, valószínűleg megőrülnék a google-n keresztül.

Hihetetlen, hogy az orvosok és dietetikusok által aláírt hány ellentmondó vélemény van a neten az alacsony táplálkozású étrendről és a cukorbetegek étrendjéről.

Nagyon érdekes azonban ez a sikerelemzés dr. Bernstein cukorbetegségének alacsony szénhidráttartalmú kezelésével, amelyből megértettem, hogy valaki inkább sokáig beteg, mintsem feladja a süteményeket ...

feledés 2013.01.24 13:36:11

>> MartiNo, 2013. 01. 23. 19:45:46

Az I. típusú cukorbetegek ketoacidózisban és kiszáradásban haltak meg.

Az inzulinhiány okozza:

• csökkent glükóz felszívódás a vérből - a cukrok bevitele magas glikémiát okoz, ami hozzájárul a savassághoz, a felesleges glükóz kiválasztódik a vizelettel, megterheli a vesét és hozzájárul a súlyos kiszáradáshoz

• a máj glükózjának szabályozatlan felszabadulása (a glikogénraktárakból és a glükoneogenezisből) - hozzájárul a magas vércukorszinthez

• fokozott zsírsav-felszabadulás a zsírszövetből

A máj vagy alacsony vércukorszint mellett (normál állapotban), vagy fordítva magas vércukorszint mellett váltja ki a ketogenezist (lipolízist) - ez azt jelzi, hogy a szervezet nem tudja használni a glükózt, és át kell váltani egy másik energiaforrásra.

Az inzulinhiány miatt azonban a glikémia nem esik elég gyorsan (a vesék nem érik utol), a ketogenezis rendellenesen és szabályozatlanul kezdődik, és ketoacidosis lép fel.

>> MartiNo, 2013. 01. 24. 09:33:15

I. típusú cukorbetegeknél az étrendi intézkedések nem elegendők, mert az inzulin glükóztermelésre gyakorolt ​​szabályozó (gátló) hatása hiányzik, és a vércukorszint szénhidrátbevitel nélkül is magasabb lesz. A hosszú távú emelkedett glikémia (még azon a szint alatt is, amelyen a ketoacidózis elindul) károsítja az idegrendszert és a vénás rendszert.

Cukorbetegekben II. típusú étrendi (és testmozgási) intézkedések elegendőek, mert ez az inzulinrezisztencia felszívódása, nem pedig a glükóztermelés - elegendő inzulin van a szabályozásához.

feledés 2013.01.24 14:22:44

>> teknős, 2013. 01. 24. 12:07:56

A túró nem lehet zsíros. És meglehetősen keményebb túró, kétszer fehérje (és fele laktóz) van benne. A fehérje körülbelül 20% -ának van mozzarellája is.

MartiNo 2013.01.24. 14:39:03

>> feledés, 2013. 01. 24. 13:36:11

Remek magyarázat, köszönöm!

MartiNo 2013.01.24. 14:43:21

>> SlavoK, 2013. 01. 24. 13:28:18

Igen, ez nekem nagyon baromságnak tűnik, úgy tűnik, hogy Bernstein "megy" a minimális inzulinadagokhoz (alacsony szénhidráttartalom). A feledés magyarázatával együtt van értelme. Köszönöm mindkettőnek.

zombik 2013.01.24 14:48:42

>> feledés, 2013. 01. 23. 18:30:16

Érdekes cikkek, engem különösen érdekelt a tornászokról szóló cikk. Tehát csak eddig repültem át, és talán hiányzott valami, de szeretném tudni, mi volt a megfigyelt ciklusok közötti 3 hónapos időszak része. Ennek során nyilvánvalóan megtörtént a zsír visszafordulása, amely nem "illett" a diétához, és ez már nem változott (értsd meg, nem nőtt) Úgy tűnik, mintha az LC-étrend során elvesztették volna a testzsír egy részét, de előadásukban nem extra ismert. Szeretném látni ezt a kísérletet a kerékpárosokon, akik teljesítményt fejeznek ki a hegyekben watt/kg élősúly arányban. Ellenkező esetben a cikkek és a hozzászólások csak megerősítik azt az alapszabályt, miszerint minden ember egyéniség, és nem pontosan azt fizeti, hogy milyen tanácsot és hogyan működik. Könnyen lehet egy sütim a munkahelyemen este, és biztos vagyok benne, hogy ez nem megy le velem, és nem alszom el, vagy nem melegszem át

SZERKESZTÉS: Az itt olvasottak alapján úgy tűnik, hogy az alacsony szénhidráttartalom hatékonyan pazarolja a testzsírt. Szeretném tudni, de amikor a test elér egy bizonyos egyensúlyt kifejezetten ehhez a rendszerhez (ez a hónap, vagy az olasz még többet fogyna?) És mi befolyásolná akkor a teljesítményt (engem elsősorban az állóképesség érdekelne, nem robbanékonyság vagy erő) Kár, hogy nem voltak adatok a tanfolyamról, talán hetek után.

SlavoK 2013.01.24. 15:21:17

>> zombik, 2013. 01. 24. 14:48:42

A tornászokról szóló cikkben néhány kerékpárosot is megemlítettek.

De úgy venném, hogy ha a tornászok heti 30 órás edzésre mennek, akkor brutális állóképességgel kell rendelkezniük, akkor valami 800 m-t mutatnak a felállásban, de mi jól tudjuk, mi rejlik a gyors nyolcszög mögött .

Egyébként nem tudom elképzelni, hogy még többet veszítenének, már 5% alatt voltak a zsírok

teknős 2013.01.24 15:36:35

>> feledés, 2013. 01. 24. 14:22:44

köszönöm, és mi van a többi tétellel?

felejtés 2013.01.24. 15:55:06

>> zombik, 2013. 01. 24. 14:48:42

Ez a 3 hónap valószínűleg a szokásos étrenden volt (WD, nyugati étrend).

A súlycsökkenés 1,6 kg, a zsírvesztés 1,9 kg volt, = izomnövekedés 0,3 kg. A teljesítmény növekedése, de nehéz megkülönböztetni magát a képzés hatásától. A zsírvesztés gyorsasága és az izomtömeg fenntartása miatt az étrend különösen alkalmas sportolásra, ahol vannak súlykategóriák.

Amikor a test egyensúlyba kerül, természetesen a kezdeti állapottól függ, de ez egy hónapnál hosszabb ideig tart - inkább több hónapig. Ugyanakkor a fogyás logikusan lelassul. Tehát igen, még többet fogyhatnak, de sehol nincs sok - a diéta után 4-6% zsírtartalommal bírtak.

Hirdetési keksz: Próbáljon 250 g cukrot és 185 g keményítőt behangolni anélkül, hogy egy napnál hosszabb böjt után mozogna, majd meglátjuk…: o)

feledés 2013.01.24 16:25:23

>> teknős, 2013. 01. 24. 15:36:35

Nos, másképp fogom fel - csökkenteni a szénhidrátokat, elegendő mennyiségű fehérjét és növelni a megfelelő zsírokat (azzal az ellentmondásos feltételezéssel, hogy helyesebb a telített állati zsírok csökkentése):

  • tejtermékek: túró (jobb zsírmentes vagy kemény), sajt (friss is, de annál keményebb, annál jobb), lehetőleg kecske vagy juh, csökkenti a joghurtot vagy a tejszínt (laktóz, alacsony fehérjetartalom)
  • hús: tengeri hal (nem olajban, általában napraforgó), a többi inkább sovány
  • zsírok és olajok: lenmag, kender, olíva, vágott napraforgó és állati, természetesen nem növényileg edzett (hidrogénezett) és nem sült
  • magok és diófélék: len, szezám, tök, dió, vágott mandula, természetesen nem mogyoró
  • tofu, alga, avokádó

Nagyon sok mindent elfelejtettem, de csak kövesse a csomagoláson található információkat. És főleg! Ezek nem tiltások vagy utasítások, hanem ajánlások arra, hogy hova vigyék őket, és hová tegyék.

felejtés 2013.01.24. 16:52:28

>> SlavoK, 2013. 01. 24. 15:21:17

Mi rejlik a gyors polip mögött?

teknős 2013.01.24 16:54:53

>> feledés, 2013. 01. 24. 16:25:23

aha, igen, most már össze vagyok zavarodva, arra gondoltam, hogy ha eldobom a szénhidrátokat, akkor az zsírok lesznek, amelyek telítenek, akkor a sovány dolgok valószínűleg nem sokat segítenek nekem: -Jobb, ha a napraforgóolajat és az állati zsírokat elvetem, de ha sok szénhidrátot csökkentek vagy majdnem megszüntetek, nem lesz pozitív egy ilyen probléma? a testzsír lebontásán belül, vagy nagy probléma lesz? Nem tudom, hogy azonnal be tudom-e fordítani az ilyen bizonyítékot, és nem szeretnék hamarosan feladni.

EvženGe 2013.01.24. 17:02:46

>> feledés, 2013. 01. 24. 16:52:28

A gyors polip az, amelyet fut. Az enyém egy polip teknős (a teknős sajnálom .

teknős 2013.01.24. 17:04:22

>> EvženGe, 2013. 01. 24. 17:02:46

feledés 2013.01.24 19:18:55

>> EvženGe, 2013. 01. 24. 17:02:46

Valami olyasmit vártam, hogy "messze túl van az ANP-n" o: o)
Egyébként a 2'22 "körüli idő nem gyors számomra ...

>> teknős, 2013. 01. 24. 16:54:53

És még! Ez valóban félreértés ...

Kövér igen! És viszonylag nagy mennyiségben - 100-200 g/nap. Ennél a mennyiségnél azonban fontos, hogy milyen zsírok:

  • edzett (transz), sült - soha
  • telített (állati) - határérték (terhelés szerint)
  • egyszeresen telítetlen (olíva) - semleges
  • többszörösen telítetlen:
    • ω - 6 (napraforgó) - csökkenti (gyulladásos)
    • ω - 3 (lenmag, hal) - amennyire csak lehetséges (gyulladáscsökkentő)

Ez például:

  • zsíros hús helyett - sovány + jó olaj
  • zsíros túró helyett - zsírmentes + jó olaj

Telített zsírokkal ellentmondásos, például a paleo nem kavar velük. Ez azonban az egyes zsírsavak lánchosszától függ. Nem csak állati, hanem valamilyen növény is, különösen a pálma és a kókuszdió. Mindenesetre nem kell szorongva kerülni őket. Néha zsíros kecskesajtokat eszem (25% zsír, 25% fehérje).

És vigyázzon, a szénhidrátok és a zsírok aránya fele-fele arányban félig rosszabb, mint egy véglet hosszú távon. Nem a kettő előnyeit ötvözi, hanem a hátrányokat. Tehát ha fokozatosan haladsz tovább, akkor nem túl sokáig.

Igen, és amit elfelejtettem a listában: tojás. Ebből a sárgája még nyers, míg a tojássárgája alapvetően hőkezelt.

teknős 2013.01.24 19:36:26

>> feledés, 2013. 01. 24. 19:18:55

köszönöm. Megpróbálom a lehető leggyorsabban átvészelni, hús + olívabogyó, nincs gondom, de az olajos túró nem tud sok bizonyítékot elképzelni, és amikor halat írsz, mi van azokkal a tőkehalmájjal az olajukban?

feledés 2013.01.24. 20:45:05

>> teknős, 2013. 01. 24. 19:36:26

A tőkehal máj és az olaj jó forrás az ω - 3, valamint az A és D vitaminok számára, de az A-vitamin esetében óvakodjon a túladagolástól.

A lenmagolaj enyhén keserű és túróhoz ajánlott, amely általában annyira édes-savanyú, jól passzol. Természetesen ízlés szerint ízesíthető (szója, bors, bazsalikom, chili). Keverem avokádóval és lenmaggal, főleg a rost miatt, ami néha hiányos a zsíros étrendben.

Add hozzá ehhez az átmenethez - véleményem szerint ennek a rostnak semmiképp sem az a célja, hogy rávegye az étrend megváltoztatására. Ez egy diétás alternatíva védelme (a változás okai, előnyei, hátrányai), az edzés és a teljesítmény fenntarthatóságának megbeszélése egy ilyen étrendben, valamint a személyes tapasztalatok kommunikációja vele. Nem valami toborzás szektává vagy megtérés.

Fiziológiailag nem jelent gondot napról napra mozogni. Pszichológiailag ez problémát jelenthet. Nem tudom, mit értesz "cukorfüggőségen", és miért akarsz megszabadulni tőle. Ha csak ki akarja próbálni, akkor legalább 2 hetet, lehetőleg 1 hónapot kell kitartania, majd értékelje. Egyébként nézd meg az itt írt paleo menüt arthera, talán közelebb lesz hozzád ...: o)

rudo 2013.01.24. 21:15:25

Sedona annak a helynek a neve az USA-ban, ahol a klinika található, emlékeztem rá

igazán jó étrend mellett az organzim belső gyógyulása lesz sejtszintű és szervi szinten, és az illető megszűnik dianetikusnak lenni, megszűnik az 1-es vagy a 2-es típusú cukorbeteg, és elkezdik a nagyon betegségmentes vagy legalább kevésbé beteg állapot

ebből a szempontból akkor már nincs értelme elemezni az ilyen hasonló doagnózisban szenvedő beteg testében zajló folyamatokat, és ragaszkodunk ahhoz az elképzeléshez, hogy egy ilyen diagnózist nem lehet diétával beállítani, és szükséges az inzulinfüggőség.

A személy biztosan megúszik a diagnózist, és nem lesz szüksége inzulinra. Ez a folyamat azonban orvosok és ápolók felügyelete alatt zajlik. Speciálisan ezen a területen képzettek, naponta sokszor ellenőrzik a szintet, és fokozatosan inzulint vesznek be.

semmi ilyesmi - itt ehet salátát és kidobhatja az inzulint. és imádkozz, hogy megkapd

Végül azok az emberek, akik cukorbetegségben szenvedtek, és mind az 1., mind a 2., szépen elárasztották az egészségeseket

SlavoK 2013.01.24. 21:19:04

>> feledés, 2013. 01. 24. 16:52:28

sok hosszú és nehéz edzés.

zombik 2013.01.24 21:20:17

>> feledés, 2013. 01. 24. 15:55:06

Ez a 3 hónap valószínűleg a szokásos étrenden volt (WD, nyugati étrend).

És igen, igazad van, elnéztem a szövegben, megnéztem az 1. képet, és furcsának tűnt számomra, hogy kifejezetten a második vizsgált időszakra vonatkozik, de közben nem.

A súlycsökkenés 1,6 kg, a zsírvesztés 1,9 kg volt, = izomnövekedés 0,3 kg. A teljesítmény növekedése, de nehéz megkülönböztetni magát a képzés hatásától. A zsírvesztés gyorsasága és az izomtömeg fenntartása miatt az étrend különösen alkalmas sportolásra, ahol vannak súlykategóriák.

Elismerem, hogy a statisztika nem az én kúpom, de a szerzők azt is megállapítják, hogy az izomtömeg növekedése bizonyíthatatlan és többé-kevésbé állandó volt.Munkám meglepő kísérleti hibákat, ill. eltérések.

Amikor a test egyensúlyba kerül, természetesen a kezdeti állapottól függ, de ez egy hónapnál hosszabb ideig tart - inkább több hónapig. Ugyanakkor a fogyás logikusan lelassul. Tehát igen, még többet fogyhatnak, de sehol nincs sok - a diéta után 4-6% zsírtartalommal bírtak.

De engem csak az érdekelt, hogy még az ilyen sovány emberek is viszonylag gyorsan lefogytak és hogyan fog menni. Egyébként most kissé zavart vagyok, de mi a helyzet a glikogénnel ezekben a diétákban? Aki kipróbálta az őszinte szuperkompenzáló szénhidrátokat, tudja, hogy az első 3 napban gyorsan "lefogynak", ill. fogyjon a glikogén és a kötött víz miatt, esetemben valószínűleg 3 kiló volt a 70-ből. Amint itt van, az izmokban és a májban található glikogénkészletek egyensúlyba kerülnek az LC diéta előtti állapotgal?

És az utolsó megjegyzés: Napról napra kissé fiziológiai probléma lesz, különben nem említenék kifejezetten a gyógynövénykivonatokat (az első hetekben még a guaranával serkentőket) és a megfelelő fehérje- és sóarányt, hogy a fiúk kezelje olaszul.

rudo 2013.01.24. 21:31:25

Most megemlítek egy jól ismert esetet, amelyet az NLP átvesz, mivel tökéletesen szemlélteti, hogy a tudatalattink hogyan szabályozza a fiziológiánkat a különféle betegségekre, és hogy a káros programok a tudatalattiból való törlése azt jelenti, hogy a test automatikusan egészséges állapotba ugrik, és ez az igazán sikeres "kúra" lényege.

több személyiség - egy embernek más a személyisége és irányíthatatlanul ugrik közöttük, sokan élnek és gazdálkodnak így, és sokan el vannak zárva a pszichiátrián és egy életen át, senki sem ugrik 2 személyiség közé, valaki többet ugrik mindegyikből pillanat, és valaki ugrik néhányhoz, és ott marad évekig és az élet hátralévő részében

egy hölgynek 5 személye volt, nagyon eltérő jellegűek és bántak, és mindenki számára egyértelmű volt, aki ismeri, melyik személyiségről van szó, gyermekes családja van, és a pszichiátria szempontjából szinte normális életet próbált élni A mi szempontunkból érdekli, hogy az egyik személyiség súlyos cukorbetegségben szenvedett, a többi személy egészséges volt. Amikor a feje néhány percen belül a cukorbeteg személyiségéhez fordult, diabéteszes kómába került, és 10 percen belül meghalt, és ez szintén rendkívül cukorbetegség volt, korábban kórház közelében voltak, és volt egy speciális telefonjuk az a szám, ahol egy mentő azonnal reagált értük, és volt ágya az összes eszközzel, az összes orvos jól ismerte őt, nincs spekuláció, nincs felvétel, természetesnek vették, amikor a cukorbetegek számára nehéz a személyisége, szemben az összes inzulin-glükózzal infúziókat az interneten, és mindig gyorsan stabilizálta azt.

Néhány óra múlva személyisége elsöpört, azonnal leválasztották a tömlőkről és eszközökről, és néhány perc múlva mosolyogva ment haza a sajátjára.

az NLP tanulmányában ez az egyik legjobb tanulási eset, mivel lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük, hogy a legtöbb úgynevezett fiziológiás, ogickcyh állapot, amely bizonyos betegségnek vallja magát, csak a tudatalatti hibája, az emberi személyiség nyomta a programvírusokat gyakran oktatás, különösen az oktatásban, az iskolai társadalomban, a médiában, a családbarátokban ... Akkor is megnézheti a felsőbb embert, annak ellenére, hogy állandóan elárasztja valamilyen személyiség, amely olyan állapotban van, amikor a testet valamilyen orvosi diagnózis szerint kezelik. Amikor végigjártam az összes NLP és TLT tanfolyamot, izgatott voltam, hogy most mindenkit meg tudok gyógyítani, megpróbált mindenkit meggyőzni, hogy szabaduljon meg a betegségtől, és eleinte nem értettem az összes negatív korrekciót, összefoglalhatók voltak - de ez vagyok én, ez a személyiségem, és magában foglalja a kórus testemet is, és nem tudom elviselni. Az emberek tévesen azonosulnak hivatásukkal, kúpos formájukkal vagy a családban betöltött funkciójukkal stb., Én pedig nem tudom bebizonyítani vagy mélyebbre akarok kerülni, és nem akarom kutatni, kik ők, nem akarok kinézni a lelkemtől külön a testtől és a társadalmi rendszertől, attól tartok